Положення

1. Загальне

  1. Цей Регламент визначає правила користування функціональними можливостями Веб-сайту, зокрема правила користування Інтернет-магазином, умови подання та розгляду скарг та правила захисту персональних даних.
  2. Терміни, що використовуються в цих Правилах, означають:
    1. Споживач – фізична особа, яка вчиняє правочин з підприємцем (постачальником послуг), не пов’язаний безпосередньо з його господарською або професійною діяльністю,
    2. Підприємець – фізична особа, юридична особа та організаційна одиниця, яка не є юридичною особою, якій закон надає правоздатність, яка здійснює господарську або професійну діяльність від свого імені, за винятком індивідуальний підприємець,
    3. Індивідуальний підприємець – фізична особа, яка укладає договір, безпосередньо пов’язаний з її підприємницькою діяльністю, якщо зі змісту цього договору випливає, що він не має для цієї особи професійного характеру, внаслідок чого, зокрема, від суб’єкта господарської діяльності, що здійснюється ним, наданих на підставі положень про ЦРЛ та відомостей про господарську діяльність,
    4. Клієнт – споживач, підприємець, одноосібний власник, який використовує Послуги веб-сайту або відвідує веб-сайт,
    5. Правила – ці Правила веб-сайту krzeslaonline.pl,
    6. GDPR – Регламент (ЄС) 2016/679 Європейського Парламенту та Ради від 27 квітня 2016 року про захист осіб у зв’язку з обробкою персональних даних і про вільний рух такі дані та скасування Директиви 95/46/EC (Загальний регламент захисту даних),
    7. Веб-сайт – веб-сайт, який підтримується польською мовою Постачальником послуг, належить Постачальнику послуг, розташований за адресою https://krzeslaonline.pl/,
    8. Інтернет-магазин – інтернет-магазин, яким керує Постачальник послуг у рамках Послуг, що пропонуються Веб-сайтом,
    9. Договір – договір про надання електронних послуг, укладений між Постачальником послуг та Замовником на умовах, викладених у цьому Регламенті,
    10. Сервіс/Послуги – послуги, що надаються Постачальником послуг в електронному вигляді через Веб-сайт, що полягає в наданні Клієнту можливості використовувати Інтернет-магазин, форму замовлення в Інтернет-магазині, обліковий запис Клієнта в Інтернеті Магазин, контактна форма та швидкий контакт служби,
    11. Постачальник послуг – Artur Jastrzębski, який здійснює підприємницьку діяльність під назвою ARPEX – ARTUR JASTRZĘBSKI з зареєстрованим офісом на вул. Людвіка Нарбутта 24 лок. 18, 02-541 Варшава, NIP 5210326727, REGON 010865070, sklep@krzeslaonline.pl.

2. Умови надання послуг

  1. Постачальник послуг надає Клієнтам безкоштовний доступ до Веб-сайту протягом невизначеного періоду, 24 години на добу, кожен день тижня.
  2. Постачальник послуг не несе відповідальності за будь-які перебої в роботі веб-сайту.
  3. Користування Веб-сайтом не вимагає від Клієнта встановлення додаткового програмного забезпечення.
  4. Щоб використовувати Послуги веб-сайту, необхідно:
    1. доступ до Інтернету,
    2. веб-браузер із увімкненими файлами cookie,
    3. наявність активного облікового запису електронної пошти.
  5. Для правильного використання Веб-сайту Клієнт повинен мати обладнання, що дозволяє використовувати Веб-сайт (наприклад, комп’ютер, смартфон або планшет), яке на момент використання Веб-сайту має доступ до Інтернету та програмне забезпечення, яке відповідає наступні мінімальні вимоги, наприклад: браузер Internet Explorer версії не нижче 7.0. або новіша або Firefox версії 3.0 або новішої. або новіше з увімкненими файлами cookie.
  6. Відбувається надання Послуг Постачальником послуг через Веб-сайт
    за допомогою протоколу SSL (веб-сайти, що починаються з https://, тобто зашифрована версія протоколу HTTP), завдяки чому дані, надані Клієнтом, є безпечними, оскільки неможливо перехопити або змінити дані, надіслані в рамках зашифроване з’єднання.
  7. Клієнт самостійно несе витрати на доступ до Інтернету та передачу даних у зв’язку з використанням Послуг, які пропонуються Веб-сайтом.
  8. Користуючись Веб-сайтом, Клієнт зобов’язаний:
    1. використовувати веб-сайт відповідно до Регламенту та чинного законодавства,
    2. утримуватися від надсилання Постачальнику послуг вмісту, який є образливим, незаконним, порушує особисті права третіх сторін, захищені законом, а також авторські права та імідж третіх сторін,
    3. не використовувати Веб-сайт у спосіб, що суперечить закону, пристойності або порушує особисті права Постачальника послуг,
    4. утримуватися від використання Веб-сайту для надсилання реклами та будь-якої комерційної інформації Постачальнику послуг, зокрема, шляхом розповсюдження небажаної комерційної інформації,
    5. не вживати жодних дій, які можуть перешкодити або порушити роботу веб-сайту.

3. Типи послуг, що надаються

  1. Наведені нижче типи Послуг, що надаються Постачальником послуг в електронному вигляді, доступні Клієнту на Веб-сайті:
    1. Інтернет-магазин,
    2. форму замовлення в Інтернет-магазині,
    3. Обліковий запис клієнта в Інтернет-магазині,
    4. контактна форма,
    5. служба швидкого зв’язку.
  2. Договір про надання Послуг укладається, коли Користувач вводить у веб-браузері відповідну адресу веб-сайту (URL), що містить вміст, доступний як частина Послуг, або коли Клієнт використовує посилання на іншому веб-сайті, що переспрямовує на Сайт, підпорядкований розділу 5 нижче.
  3. Клієнт може в будь-який час припинити використання Сервісу, що надається в електронному вигляді. Розірвання договору про використання Сервісу, що надається в електронному вигляді, здійснюється шляхом припинення використання функціональних можливостей Веб-сайту, на умовах, викладених у п. 4 і 5 нижче.
  4. Закінчення терміну дії окремих Послуг, зазначених у пункті 1 вище, настає, коли Клієнт або Постачальник послуг виконує всі умови, зазначені для певної Послуги. У цьому випадку договір про використання Сервісу, наданого в електронному вигляді, припиняє дію автоматично без необхідності подання додаткових волевиявлень сторін.
  5. Положення розд. 2 і розд. 4 вище не поширюється на послугу контактної форми, послугу швидкого зв’язку та обліковий запис Клієнта в Інтернет-магазині. Користувач може почати і припинити використання послуг:
    1. контактну форму та служби швидкого зв’язку на умовах, викладених у § 4 нижче,
    2. обліковий запис клієнта в Інтернет-магазині на умовах, викладених у § 6 нижче.

4. Контактна форма та служба швидкого зв’язку

  1. Договір про надання електронних послуг у частині надання можливості Клієнту зв’язатися з Постачальником послуг через контактну форму укладається в момент відправлення запиту через контактну форму у вкладці «Контакти» на Веб-сайті.
  2. Договір про надання електронних послуг у частині надання можливості Клієнту зв’язатися з Постачальником послуг через службу швидкого зв’язку укладається, коли Клієнт надсилає запит на швидкий зв’язок, а Постачальник послуг здійснює цей контакт.
  3. Послуга швидкого зв’язку доступна у вікні «Швидкий контакт», що відображається на головній сторінці Веб-сайту, і полягає в тому, що Постачальник послуг зв’язується з Клієнтом, передзвонивши на номер телефону, вказаний Клієнтом у формі. Служба швидкого зв’язку доступна клієнтам з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00, крім святкових днів.
  4. Щоб надіслати запит Постачальнику послуг через контактну форму, Клієнту необхідно надати персональні дані у вигляді імені та прізвища, адреси електронної пошти та номера телефону.
  5. Особисті дані, зазначені в абз. 4 вище збираються для того, щоб заповнити заявку Клієнта в контактній формі. Надання цих даних Клієнтом є добровільним, але необхідним для заповнення заявки.
  6. Під час розмов у рамках служби швидкого зв’язку персональні дані збираються лише за запитом Постачальника послуг, наприклад, під час розміщення замовлення Клієнтом. Кожного разу Постачальник послуг інформуватиме Замовника про обсяг і мету обробки персональних даних із проханням про їх надання.
  7. Договір про надання електронних послуг у частині надання Клієнту можливості зв’язатися з Постачальником послуг через контактну форму або вікно швидкого зв’язку закінчується після його виконання.

5. Інтернет-магазин

  1. Постачальник послуг, як частина Веб-сайту, керує Інтернет-магазином, через який:
    1. інформує клієнтів про продукти, доступні в Інтернет-магазині,
    2. дозволяє клієнтам розміщувати замовлення.
  2. Предметом замовлення в Інтернет-магазині можуть бути лише товари, представлені на веб-сайті Інтернет-магазину під час розміщення замовлення.
  3. Вміст веб-сайту Інтернет-магазину не є пропозицією, а лише запрошенням до укладення договору.
  4. Ціни, надані Постачальником послуг в Інтернет-магазині, виражені в польських злотих. Ціни, згадані в попередньому реченні, є валовими сумами та включають ПДВ.
  5. Товари в Інтернет-магазині надходять від перевірених виробників і відповідають специфікаціям, заявленим виробником даного товару, зазначеним в опублікованих ним офіційних інформаційних матеріалах.
  6. На продукти, пропоновані в Інтернет-магазині, поширюється гарантія виробника. Правила гарантії вказані в положеннях, доступних на Веб-сайті.
  7. Клієнт може розмістити замовлення в Інтернет-магазині без необхідності створення облікового запису клієнта, використовуючи надану для цього форму замовлення або електронною поштою.

6. Реєстрація облікового запису клієнта та вхід

  1. Клієнт може зареєструвати обліковий запис Клієнта в Інтернет-магазині під час розміщення замовлення в Інтернет-магазині. Реєстрація облікового запису Клієнта в Інтернет-магазині є добровільною та безкоштовною.
  2. Щоб зареєструвати обліковий запис клієнта, заповніть форму замовлення та виберіть опцію «Створити обліковий запис», вказавши пароль.
  3. Для завершення процесу реєстрації облікового запису Клієнта в Інтернет-магазині Клієнту необхідно ознайомитися з Правилами та подати заяву про прийняття цих Правил.
  4. Після реєстрації облікового запису Клієнта, при оформленні замовлення через форму замовлення, Клієнт може увійти до свого облікового запису в Інтернет-магазині, ввівши логін (адресу електронної пошти) та пароль, встановлені під час реєстрації облікового запису Клієнта.
  5. Договір про надання послуг з ведення облікового запису Клієнта в Інтернет-магазині укладається на невизначений термін з моменту створення Клієнтом облікового запису в Інтернет-магазині. Клієнт може розірвати договір про надання послуги облікового запису клієнта в Інтернет-магазині в будь-який час без пояснення причини та без витрат, попередивши про це за один місяць, надіславши Постачальнику послуг електронною поштою на адресу наступну адресу: biuro@bankietowoабо письмово на адресу Постачальника послуг, зазначену в § 1 розділі 2 літ. h) вище, припинення дії облікового запису Клієнта із зазначенням адреси електронної пошти, зареєстрованої на даний момент в Інтернет-магазині.
  6. Якщо Клієнт розриває договір про надання послуги Облікового запису Клієнта в Інтернет-магазині, Постачальник послуг після закінчення періоду повідомлення видалить обліковий запис Клієнта з Інтернет-магазину.

7. Розміщення замовлень

  1. Клієнт може розмістити замовлення в Інтернет-магазині 24 години на добу, сім днів на тиждень за допомогою:
    1. бланк замовлення,
    2. електронна пошта.
  2. Клієнт, який бажає оформити замовлення через форму замовлення, повинен натиснути кнопку «Додати до кошика» поруч із вибраним продуктом, а потім натиснути символ кошика на веб-сайті. Після перенесення «До кошика» Клієнт повинен вибрати варіант доставки та натиснути кнопку «Перейти до оформлення». Потім Клієнт повинен внести у форму замовлення необхідні персональні дані, зазначені в п 6 нижче, виберіть спосіб оплати, прийміть Правила та натисніть «Купити та оплатити – замовлення із зобов’язанням оплати».
  3. Перед розміщенням замовлення на умовах, викладених у п. 2 вище, Клієнту необхідно прочитати та прийняти Правила, що Клієнт підтверджує, поставивши позначку у відповідній графі перед оформленням замовлення. Неприйняття Клієнтом цих Правил під час оформлення замовлення робить неможливим зробити пропозицію придбати товари через Інтернет-магазин.
  4. Клієнт, який бажає зробити замовлення електронною поштою, повинен надіслати електронний лист на адресу biuro@bankietowo.pl із зазначенням даних необхідні для виконання доручень, зазначених у п 6 нижче, вибраний спосіб оплати, товари та кількість, а також будь-які дані для виставлення рахунків.
  5. Клієнт під час процесу замовлення на умовах, викладених у п 2 і розд. 4 вище, просять надати свої персональні дані, необхідні для виконання та обслуговування замовлення, розміщеного в Інтернет-магазині, заповнивши відповідні поля у формі замовлення або надіславши ці дані електронною поштою. Надання персональних даних Клієнтом є добровільним, але необхідним для виконання та обробки замовлення.
  6. Під час оформлення замовлення клієнт повинен вказати:
    1. Ім’я та адреса доставки клієнта,
    2. адреса електронної пошти (адреса електронної пошти) та номер телефону Замовника,
    3. опціонально – ім’я та прізвище одержувача та адресу доставки, якщо товари, придбані через Інтернет-магазин, доставляються за адресою, відмінною від адреси Клієнта,
    4. за бажанням клієнт, який є підприємцем або одноосібним власником, також може надати компанію, адресу підприємства та номер NIP.
  7. Розміщення Клієнтом замовлення на умовах, викладених у цьому пункті, прирівнюється до подання Постачальнику послуг пропозиції купити продукти, зазначені в замовленні.
  8. Після розміщення Клієнтом замовлення на умовах, викладених у цьому параграфі, Клієнт отримає електронний лист про реєстрацію замовлення Клієнта, який буде надіслано на електронну адресу, надану Клієнтом.
  9. Рахунок-фактура з ПДВ додається до кожного замовлення, розміщеного в Інтернет-магазині як замовлення компанії.
  10. Клієнт погоджується отримувати рахунки-фактури з ПДВ та коригувальні рахунки-фактури в електронній формі – у форматі PDF – на адресу електронної пошти, вказану в замовленні.
  11. Вміст договору купівлі-продажу надається Клієнту в електронному листі, у якому Постачальник послуг підтверджує отримання замовлення, і в рахунку-фактурі з ПДВ, надісланому Клієнту.
  12. Рахунок-фактура з ПДВ виставляється на основі даних, наданих Клієнтом під час оформлення замовлення.

8. Доставка замовлення та форма оплати

  1. Постачальник послуг доставляє предмет замовлення до місця, вказаного Клієнтом у замовленні на території Республіки Польща.
  2. Способи доставки та вартість доставки замовлень на території Республіки Польща, запропоновані Постачальником послуг, вказані на веб-сайті на відповідних сторінках кошика та підсумку замовлення.
  3. Клієнт, який хоче отримати замовлення за межі Республіки Польща, зобов’язаний зв’язатися з Постачальником послуг електронною поштою перед розміщенням замовлення, надіславши повідомлення на таку адресу: biuro@bankietowo.pl або за телефоном +48 662 994 172 або +48 728 877 668, щоб отримати інформацію, чи буде можливе відправлення замовлення за межі Республіки Польща та яка буде його вартість.
  4. У разі замовлення додаткової кількості товарів вартість доставки може бути визначена індивідуально. У цьому випадку Клієнт повинен зв’язатися з Постачальником послуг електронною поштою, надіславши повідомлення на таку адресу: biuro@bankietowo.pl або за телефоном за телефоном +48 662 994 172 або +48 728 877 668 для отримання інформації щодо остаточної вартості доставки.
  5. Клієнт має можливість особисто забрати замовлення за адресою вул. Południa 14, 05-807 Żółwin, з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 15:00, крім святкових днів.
  6. Щоб отримати персональне замовлення, Клієнт зобов’язаний надати Постачальнику послуг номер замовлення.
  7. Клієнт може оплатити вартість Замовлення в такий спосіб:
    1. готівкою або платіжною карткою при отриманні особистого замовлення,
    2. накладений платіж – оплата кур’єру готівкою при доставці замовлення,
    3. онлайн-оплата – через PayU – онлайн-оплата.
    4. банківським переказом

9. Відмова від договору купівлі-продажу товару

  1. Клієнт, який є Споживачем або Індивідуальним підприємцем, який уклав угоду про продаж продукції з Постачальником послуг через Інтернет-магазин, може відмовитися від неї протягом 14 днів без пояснення причини та без сплати витрат, за винятком витрат, зазначених у нижче, з урахуванням випадків, зазначених у розд. 7 нижче.
  2. Крайній термін для відмови від Угоди купівлі-продажу починається для договору купівлі-продажу, за яким Постачальник послуг видає продукт – з моменту отримання продукту у володіння Клієнтом, який є Індивідуальним підприємцем, Споживачем або зазначеною ним третьою стороною, крім перевізник, а у випадку, якщо договір купівлі-продажу включає багато продуктів, які постачаються окремо, партіями або частинами – з моменту отримання останнього продукту, партії або частини, для інших договорів – з дати їх укладення.
  3. Клієнт, який є Споживачем або Одноосібним підприємцем, несе лише прямі витрати на повернення продукту, якщо тільки Постачальник послуг не погодився нести їх або не повідомив Клієнта, який є Споживачем або Одноосібним підприємцем, про необхідність понести ці витрати.. Якщо Клієнт, який є Споживачем або Індивідуальним підприємцем, вибрав інший спосіб доставки товару, ніж найдешевший стандартний спосіб доставки, запропонований Постачальником послуг, Постачальник послуг не зобов’язаний відшкодовувати такому Клієнту понесені ним додаткові витрати.
  4. Клієнт, який є Споживачем або Індивідуальним підприємцем, може відмовитися від договору, повідомивши Постачальника послуг про відмову від договору за допомогою заяви, яку можна надіслати Постачальнику послуг через поштового оператора на адресу Arpex, Południe 14, 05-807 Żółwin, або електронною поштою на адресу: biuro@bankietowo.pl. Заяву про відмову від договору можна подати за допомогою форми відмови, зразок якої наведено у Додатку 1 до цього Положення, однак вона не є обов’язковою.
  5. Для дотримання терміну відмови від договору достатньо надіслати інформацію щодо реалізації права Споживача або ФОП на відмову від договору до закінчення терміну, зазначеного в абз. 1 вище.
  6. Постачальник послуг повинен негайно, не пізніше ніж протягом 14 днів з дати отримання заяви про відмову від договору купівлі-продажу, повернути Споживачу або ФОПу всі здійснені ним платежі, включаючи витрати на доставку товару.. Постачальник послуг відшкодовує платіж, використовуючи той самий спосіб оплати, який використовував Споживач або Індивідуальний підприємець, якщо тільки Споживач або Індивідуальний підприємець не погодився на інший спосіб повернення, який не передбачає жодних витрат для нього.
  7. Споживач або одноосібний підприємець несе відповідальність за зменшення вартості продукту в результаті його використання іншим способом, ніж це було необхідно для встановлення характеру, характеристик і функціонування продукту.
  8. Споживач або Індивідуальний підприємець не має права відмовитися від дистанційного договору щодо договорів, зазначених у ст. 38 Закону від 30 травня 2014 року про права споживачів (тобто Законодавчий журнал 2017, пункт 683, зі змінами).

10. Скарги

  1. Постачальник послуг зобов’язаний надати Клієнту продукцію відповідно до замовлення, розміщеного в Інтернет-магазині. Постачальник послуг несе відповідальність перед споживачами та фізичними особами-підприємцями за дефекти придбаних продуктів на умовах, викладених у положеннях Закону від 30 травня 2014 року про права споживачів.
  2. Скарга клієнта:
    1. хто є Споживачем, має містити: дані Клієнта щодо імені та прізвища, адреси проживання або адреси листування, опис причин скарги та запитів Клієнта,
    2. ФОП або Підприємець має містити: дані Клієнта: ім’я та прізвище, назву компанії, юридичну адресу чи адресу для листування, опис причин скарги та запитів Клієнта.
  3. Клієнта разом зі скаргою просять надати Постачальнику послуг підтвердження покупки продукту в Інтернет-магазині. Це може бути, наприклад, копія квитанції або податкової накладної, роздруківка підтвердження транзакції платіжної картки чи кредитної картки, виписка з банківського рахунку чи інший доказ.
  4. Клієнт може подати скаргу Постачальнику послуг у формі:
    1. електронним шляхом, надіславши скаргу на електронну адресу Постачальника послуг: biuro@bankietowo.pl,
    2. письмово, подавши скаргу в зареєстрований офіс Постачальника послуг або надіславши скаргу на адресу Постачальника послуг, зазначену в розділі § 1. 2 літ. k) вище, з приміткою «Скарга».
  5. Постачальник послуг розглядає скаргу негайно після її отримання, не пізніше ніж протягом 14 днів з моменту отримання скарги від Замовника.
  6. Відповідь на скаргу буде надано Клієнту на папері чи іншому тривалому носії.
  7. Перелік установ, які займаються вирішенням споживчих спорів у позасудовому порядку, а також інформацію про види справ, які розглядають окремі суб’єкти, розміщені на сайті Управління з питань конкуренції та захисту прав споживачів (УОКІК) за адресою uokik.gov.pl
  8. Постачальник послуг зазначає, що в голові Управління з питань конкуренції та захисту прав споживачів створено контактний пункт, який надає інформацію про мирові процедури (інформація: тут). Споживач може звернутися до пункту, зазначеного в попередньому реченні:
    1. електронною поштою, надіславши повідомлення на таку електронну адресу: adr@uokik.gov.pl або
    2. по телефону – зателефонувавши за номером телефону: (00 48 22) 55 60 332 або (00 48 22) 55 60 333
  9. Споживач має право використовувати позасудовий спосіб розгляду скарг, наприклад:
    1. звернувшись до воєводського інспектора Торгової інспекції з проханням відкрити провадження щодо позасудового вирішення спору між Споживачем та Постачальником послуг шляхом надання сторонам зближення позицій з метою вирішення спору шляхом його сторони або надання сторонам пропозиції щодо вирішення спору,
    2. звернутися до постійно діючого мирового суду з питань захисту прав споживачів, що діє при Торговельній інспекції, з проханням врегулювати спір,
    3. за допомогою інтернет-платформи EU ODR, доступної за адресою в Інтернеті тут.

11. Політика щодо персональних даних і файлів cookie

  1. Адміністратором персональних даних у розумінні GDPR є Постачальник послуг.
  2. З питань, пов’язаних із захистом персональних даних, Клієнт може звернутися до Постачальника послуг:
    1. надіславши повідомлення на адресу електронної пошти Постачальника послуг: biuro@bankietowo.pl,
    2. телефоном: +48 662 994 172, +48 662 360 520 або +48 788 710 666.
  3. Постачальник послуг збиратиме та оброблятиме особисті дані Клієнта:
    1. бути Споживачем у вигляді: імені та прізвища, адреси електронної пошти, контактного телефону, адреси проживання або адреси для листування,
    2. індивідуальний підприємець або підприємець у формі: компанії, юридичної адреси або адреси для листування, номера NIP, імен та прізвищ осіб, які представляють Клієнта, адреси електронної пошти, контактного телефону.
  4. Особисті дані Клієнта оброблятимуться Постачальником послуг у такому обсязі та з метою:
    1. необхідних для укладення та виконання Договору та здійснення необхідних розрахунків у зв’язку з його укладенням відповідно до ст. 6 сек. 1 л. b) GDPR,
    2. виконання юридичних зобов’язань, покладених на Постачальника послуг, що дозволяє реалізувати Угоду згідно з польським законодавством, зокрема податкових зобов’язань та звітності, відповідно до ст. 6 сек. 1 л. c) GDPR,
    3. визначення, розслідування або захист від претензій, пов’язаних із наданням Послуг або обробкою персональних даних – обробка даних необхідна для реалізації законного інтересу Постачальника послуг відповідно до ст. 6 сек. 1 л. f) GDPR, тобто можливість встановлення, розслідування або захисту від претензій,
    4. відповісти на запитання Замовника згідно зі ст. 6 сек. 1 л. f) GDPR, тобто як реалізація законного інтересу Постачальника послуг, який полягає в можливості відповісти на заданий запит і наданні Послуг для цієї мети,
    5. у разі висловлення добровільної та необов’язкової згоди дані також оброблятимуться для маркетингових цілей, які полягають у наданні інформації про послуги, які пропонує Постачальник послуг, акції, прайс-листи та іншу інформацію, а також рекламні та навчальні заходи організовується Постачальником послуг також на підставі окремих згод, за допомогою повідомлень, надісланих на адресу електронної пошти або на вказаний номер телефону, відповідно до ст. 6 сек. 1 л. a) GDPR.
  5. Дані клієнта оброблятимуться в автоматизований спосіб, у тому числі у формі профілювання. Профілювання полягатиме в можливому пропонуванні Клієнту продукту, який найкраще відповідає його потребам, однак жодне рішення, обов’язкове для Клієнта чи Постачальника послуг, не прийматиметься автоматизованим способом.
  6. Одержувачами персональних даних можуть бути особи, уповноважені отримувати їх відповідно до закону та окремих документів, наприклад, на основі договорів, наприклад субпідрядники та зовнішні організації, які надають Постачальнику послуг послуги з доставки кореспонденції та посилок, архівування, знищення документів, поліграфія, ІТ та телекомунікації, бухгалтерські та фінансові, юридичні, консультаційні, аудиторські та контрольні послуги та послуги зі стягнення боргів.
  7. Постачальник послуг передаватиме персональні дані Клієнта особам, зазначеним у п. 6 вище лише тоді, коли це необхідно для виконання обов’язків і прав Постачальника послуг, що випливають, серед іншого, з з положень чинного законодавства.
  8. Надання персональних даних Клієнтом є добровільним, але необхідним для виконання Постачальником послуг своїх зобов’язань, що випливають із виконання Угод, зазначених у цих Правилах.
  9. Персональні дані Клієнта оброблятимуться протягом періоду, необхідного для досягнення мети обробки, тобто в межах:
    1. укладення та виконання Договору – до виконання обома Сторонами всіх зобов’язань за Договором або до закінчення терміну дії Договору, але не більше ніж до закінчення строків, зазначених у положеннях про архівування документів,
    2. виконання юридичних зобов’язань, покладених на Постачальника послуг – до закінчення зобов’язань щодо обробки даних згідно із законом, зокрема до закінчення терміну давності для податкових зобов’язань,
    3. відповідаючи на запитання Клієнта – до завершення процесу листування з Клієнтом щодо запиту, заданого Клієнтом, або доки Клієнт не заперечує проти обробки його даних для цієї мети,
    4. визначення, розслідування або захист від претензій – до закінчення строку позовної давності для претензій, пов’язаних із наданням Послуг, або претензій, пов’язаних з обробкою персональних даних,
    5. у разі надання добровільної та факультативної згоди – до моменту відкликання відповідної згоди. Відкликання відповідної згоди в будь-який час, однак, не впливає на законність обробки даних, яка була здійснена до її відкликання.
  10. Постачальник послуг заявляє, що для захисту особистих даних він застосовує заходи безпеки, які відповідають вимогам чинного законодавства, включно з вимогами GDPR.
  11. Постачальник послуг заявляє, що не передаватиме персональні дані Клієнта, не продаватиме їх, не здаватиме в оренду та не розкриватиме іншим способом, ніж описано в цьому параграфі, якщо таке зобов’язання не випливає із закону.
  12. Особисті дані не будуть передані третім країнам або міжнародним організаціям.
  13. Постачальник послуг зобов’язується:
    1. захист персональних даних за допомогою відповідних технічних та організаційних заходів для забезпечення належного рівня безпеки, що відповідає ризику, пов’язаному з обробкою персональних даних Клієнта, зазначеним у ст. 32 – 36 GDPR,
    2. виявляти належну обачність під час обробки довірених персональних даних.
  14. Постачальник послуг документуватиме будь-які порушення захисту персональних даних, включаючи обставини порушення захисту персональних даних, його наслідки та вжиті заходи щодо запобігання можливим подальшим порушенням.
  15. Постачальник послуг зобов’язується повідомляти Замовника про будь-які порушення захисту персональних даних, якщо порушення захисту персональних даних може спричинити ризик порушення його прав та/або свобод.
  16. Клієнт має право доступу до своїх даних і право виправляти, видаляти, обмежувати обробку, право передавати дані, право висувати заперечення, право відкликати згоду в будь-який час, не впливаючи на законність обробки на основі на згоду перед її відкликанням.
  17. Клієнт має право подати скаргу президенту Управління із захисту персональних даних, якщо він вважає, що обробка персональних даних порушує положення чинного законодавства.
  18. Постачальник послуг заявляє, що Веб-сайт використовує файли cookie, які є невеликими зашифрованими текстовими файлами, що зберігаються на комп’ютері або іншому пристрої Клієнта. Файли cookie зазвичай містять назву веб-сайту, з якого вони походять, час їх зберігання на кінцевому пристрої та унікальний номер.
  19. Файли cookie зберігають інформацію про вподобання Клієнта, що дозволяє Постачальнику послуг адаптувати веб-сайт до його вимог. Інформація, яку надають файли cookie, допомагає Постачальнику послуг аналізувати те, як Клієнт використовує Веб-сайт, завдяки чому Постачальник послуг може адаптувати Веб-сайт до своїх вимог.
  20. Постачальник послуг використовує файли cookie для запам’ятовування інформації, яка може бути використана для збору статистики відвідувань Веб-сайту. Постачальник послуг не зберігає дані, які можна використовувати для ідентифікації Клієнта за допомогою файлів cookie.
  21. Постачальник послуг на веб-сайті використовує такі типи файлів cookie :
    1. Файли аналітики
      • назва файлу: _ gcl_au ; тривалість: 3 місяці; опис: файл, наданий інструментом Google Tag Manager для перевірки ефективності оголошень веб-сайту.
      • назва файлу: _gid; тривалість: 1 день; опис: файл, встановлений інструментом Google Analytics, зберігає інформацію про те, як користувач використовує веб-сайт, яка потім використовується для створення звітів про ефективність веб-сайту. Збережені дані включають напр. інформацію про кількість користувачів, які відвідують веб-сайт, про те, звідки вони прийшли, а також про веб-сайти, які вони відвідують анонімно.
      • назва файлу: _ ga ; тривалість: 2 роки; опис: файл cookie _ga встановлюється Google Analytics. Він збирає інформацію про користувачів, сеанси та кампанії, а також про те, як користувачі використовують веб-сайт. Потім ці дані використовуються для створення аналітичних звітів про те, як користувачі використовують веб-сайт. Файл cookie зберігає інформацію анонімно та призначає користувачам випадково згенеровані номери, щоб вони їх розпізнавали.
      • назва файлу: _ga_LEST28Y6KF; тривалість: 2 роки; опис: файл cookie, встановлений Google Analytics.
      • назва файлу: _gat_gtag_UA_108485918_1; тривалість: 1 хвилина; опис: файл, встановлений Google для розрізнення користувачів.
    2. Файли продуктивності
      • назва файлу: test_cookie ; тривалість: 15 хвилин; опис: файл test_cookie встановлюється службою doubleclick.net і використовується для визначення того, чи підтримує браузер користувача файли cookie.
    3. Файли реклами
      • назва файлу: _ fbp ; тривалість: 3 місяці; опис: цей файл cookie встановлюється Facebook, щоб потім мати можливість відображати відповідну рекламу, коли користувач використовує Facebook або іншу цифрову платформу, яка використовує рекламу Facebook.
    4. Якщо Клієнт бажає відмовитися від використання файлів cookie, він повинен належним чином змінити режим веб-браузера, який він використовує. Постачальник послуг нижче вказує приклади методів зміни налаштувань найпопулярніших браузерів:
      1. для Microsoft Internet Explorer: натисніть меню «Інструменти», а потім «Властивості браузера». Натисніть на значок «конфіденційність». Знайдіть меню «куки» та виберіть відповідне значення
      2. для Opera 6.0 і новіших версій: виберіть меню «Файл» -& gt ; «Налаштування», Конфіденційність
      3. для Mozilla Firefox : клацніть меню «Інструменти», потім «Властивості браузера», клацніть піктограму «Конфіденційність», знайдіть меню «Файли cookie» та виберіть відповідне значення.
      4. для Chrome: клацніть меню «Налаштування», клацніть «Додатково» внизу, перейдіть до розділу «Конфіденційність і безпека», клацніть «Налаштування вмісту», клацніть «Файли cookie».
    5. Постачальник послуг зазначає, що згода на використання файлів cookie на Веб-сайті є цілком добровільною, однак відмова Клієнта від їх використання може спричинити порушення в роботі Веб-сайту.

12. Прикінцеві положення

  1. Клієнт може в будь-який час записати вміст Правил, роздрукувавши його, зберігши на довговічному носії або завантаживши з Веб-сайту.
  2. Веб-сайт містить інформацію та матеріали (наприклад, тексти, графіку, логотипи, фотографії, файли даних), захищені законом про авторське право та/або промислову власність. Клієнт може використовувати цю інформацію та матеріали лише для власного особистого використання. Використання інформації та матеріалів у межах, відмінних від зазначеного в попередньому реченні, вимагає письмової згоди Постачальника послуг.
  3. Постачальник послуг має право змінювати Правила у разі принаймні однієї важливої причини, яка може бути:
    1. зміна правового статусу, що спричиняє необхідність внесення змін до Регламенту,
    2. винесення рішення судом загальної юрисдикції, видання рішення чи іншого обов’язкового акта органом публічної адміністрації, що призводить до необхідності внесення змін до Регламенту,
    3. зміна ІТ-системи веб-сайту, що примусово вносить зміни до положень Регламенту,
    4. покращення Постачальником послуг безпеки або рівня захисту персональних даних,
    5. запровадження нових продуктів і послуг,
    6. розширення або вдосконалення функцій існуючих послуг або продуктів,
    7. відмова від використання деяких Послуг або продуктів, які пропонуються на Веб-сайті,
    8. необхідність уточнення положень Регламенту або внесення редакційних змін, які не вплинуть негативно на зміст прав та обов’язків Замовника.
  4. У разі внесення змін до Регламенту кожен Клієнт буде проінформований про зміст змін, внесених до Регламенту, за 14 (чотирнадцять) календарних днів до набрання ними чинності шляхом розміщення повідомлення про зміни до Регламенту на Веб-сайті..
  5. Змінені Правила не порушуватимуть прав, отриманих Клієнтом.
  6. Змінений Регламент набуває чинності для Замовника через 14 (чотирнадцять) днів з моменту оприлюднення на Веб-сайті інформації про зміни до Регламенту на умовах, визначених п. 4 вище, якщо Клієнт не подасть письмове заперечення Постачальнику послуг до закінчення цього періоду. Подання Клієнтом заперечення прирівнюється до розірвання договору про надання послуг облікового запису Клієнта в Інтернет-магазині.
  7. У питаннях, не охоплених цими Правилами, застосовуються положення польського законодавства.
  8. Цей Регламент набуває чинності 1 січня 2023 року.